bestofthelife

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

jaa förlåt för dålig uppdatering men jag har ett liv

Av tove casse - 12 januari 2013 23:21

haha nee skoja bara men det ligger lite i det förutom i dag för i dag har jag bara slppat mehh nu ska vi inte prata mer om det , asså tänk egentligen vad mycket tid man spenderar framför datorn istället för.........ää jag vet inte.

Jag sitter säkert framför ipaden,datorn och mobilen typ 1-2 timmar varje dag (sammanlagt) så jag undrar  vad man gjorde förr i tiden hmmmmmm.......man kanske åkte iväg ngn stans typ till gbg..................... okej då gör jag det i morgon jag tar en sväng till Göteborg allt för att sluta sitta så himla länge framför datorn 


ha en god natt

//tove     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tove casse - 27 februari 2013 17:16

                     

Av tove casse - 2 februari 2013 17:43

Japp nu sitter jag och Casse och lyssnar på ''Just the way you are'' ( min typ favo låt) Lyssna på den vet ja BILD BOOOOMB FRÅN 2012                                                             ...

Av tove casse - 31 januari 2013 17:24

I dag skulle egentligen jag och min kompis på badminton träning men hon skulle inte spela och då vill inte jag heller spela för jag känner ingen där. + Att alla är tre år äldre än mig,och sen har jag vart trött heeeela veckan så nu hade jag tänkt att...

Av tove casse - 29 januari 2013 19:30

Tjena, Casse här. Det var ett tag sen.. haha. Skaffade ny insta idag så fööölj mig nu och hjälp mig att få tillbaka mina 159 followers  Mina ny insta äääär : Newcasse    Japp men idag var det långdag och gympa .! I morgon är det musik och m...

Av tove casse - 28 januari 2013 12:35

Ha ha fin bild på Casse!! Ja det som står där uppe är sant, haha Men vi ska hem till casse och kolla på One derection filmen :) //Tove...

Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Skapa flashcards