bestofthelife

Alla inlägg den 13 december 2012

Av tove casse - 13 december 2012 21:15

i dag när jag kom till badmintonen var det bara jag och 3 till + fanny (min kompis) och ingen tränare så vi hade träning utan tränare och dom som spelar innebandy var efetr oss så efeter som vi inte hade nått att göra fick vi sluta en halvtimma tidigare och dom som spelar innebandy fick börja en halvtimma tidigare!

så jag fick ringa pappa så han kom och hämta mig efter som det var så mycket snö så jag kunde inte cykla  

Av tove casse - 13 december 2012 19:45

Tjabba tjena, Casse här ;) Det här är första inlägget för mig på denna bloggen! Men inte första bloggen jag bloggar på ialla fall.... Som Tove har skrivit så bakade vi i klassen idag, Så hela dagen var roligt förrutom träslöjden... Jag älskar träslöjd men idag.. naah. Medans vi i träslöjden fick jobba som slavar( städa, sortera pinnar mm..) Så fich dom i sy gotta sig med glass..


Jag, Nora och Emelie gick ut lite på träslöjden för att ta lite luft från allt damm, så ser vi att dom i syslöjden sitter och äter glassbåtar...

Men vi SEES


   

 

Av tove casse - 13 december 2012 16:11

snart dags för sista badmintonträningen för det här året  

  i dag i skolan har vi bakat rulltårta och pepparkakor    det var gott men man blev så himla mätt!   och sen på sy-slöjden efter så åt vi glass åå harre kommer nog inte äta mer på hela året!   

   

                                        

Tidigare månad - Senare månad
Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards