bestofthelife

Alla inlägg under december 2012

Av tove casse - 31 december 2012 17:29

Tjena mackbena! Nej gud nu smälldes det en raket !   

Haha, men hej hej! 

Om en stund ska jag till Nora, vet inte när.

Men idag har jag inte gjort så mycket förrutom att köpa nya kläder som jag ska ha på mig nu när det är nyår!

 

Har plattat håret, syns inte så bra i kameran! 


Men GOTT NYTT ÅR!

 

<3

Av tove casse - 31 december 2012 11:01

Gott nytt år på er små pussgurkor!!
Jag TROR att jag lägger ut en bild sen i kväll så ni får se hur jag ser ut ;)
//Tove

Av tove casse - 30 december 2012 22:49

I dag har jag proppat i mig tabletter för att jag ska vara frisk i morrn!!
Haahhahahaha!! I dag har jag vart i sängen hela dan och vilat upp mig !
Så jag har inte så mycket att skriva om;)
Men ha en god natt!!hahahahaa
//Tove

Av tove casse - 30 december 2012 13:57

Har varit på innebandynsdag idag!

 Men Nora var där också! 

Men jag hade och har ont i halsen och lite ont i huvudet.. 


Nu när vi kom hem smällde pappa och Christiopher en raket och jag haaatar raketer! 

Men det blir ju aaaaaas mycket sånt imorgon eftersom det är nyår då!

   


Av tove casse - 30 december 2012 11:43

Jag är sjuk!
Det är bajs tråkigt jag har ont i huvet feber och väldigt ont i halsen:(
Det jag oroar mig för är att det är nyår i morgon och jag kanske inte orkar vara uppe till 24.00
Och i natt yrade jag jag sa att jag skulle skypa med Casse,haha sjukt galet!
Ha det gött älgkött!! ;)
//Tove

Av tove casse - 29 december 2012 20:03

Nu har vi ändrat utseende så vilken tyckte ni var snyggast? 

Före

 

 

 


Efter!

 

Av tove casse - 29 december 2012 17:14

Tittar på kompisar på nätet! Har sätt varenda avsnitt 101 gånger.. Haha.


På måndag är det nyår som sagt och det firas, säger man firas? haha, men det "firas" hemma hos Nora och Noel.

Nu plingade det på dörren!


  haha.. den här gifbilden gjorde jag för ganska länge sen!


 

Av tove casse - 29 december 2012 14:34

Tjena , har precis varit ute och gått! Det är väldigt halt :) Pappa och mamma halkade nästan hela tiden haha..

Men här kommer lite bilder från i år!

      

 

     

 

 

Bilder från en tråkig rundtur i Turkiet!  

 

 

  

Personalen på hotellet hade fixat Cat Donalds till katterna ! ♥

  

Lillebrosan vid poolen!

God Jul och gott nytt år :)

 

Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards