bestofthelife

Alla inlägg den 25 december 2012

Av tove casse - 25 december 2012 23:22

Kom precis hem från kusinerna.. Hade väldigt sociala kusiner kan man säga.. Precis alla kusiner satt vid datorn och spelade minecraft. ALLA är då killar. VI skulle se på en film men jag ville inte se den så jag satte mig där nere. Men jag går upp för att kolla läget haha så sitter alla med en dator då också.


maten som jag skrev tidigare som var pinnekött och rotmos behöver barnen inte äta så vi fick tacos. Men mamma tog också tacos då inte hon heller gillar pinnekött och rotmos.

 

Av tove casse - 25 december 2012 13:37

Här är en bild på min kusin Camilia (på mammas sida) Bilden är från i söndags då jag var hos mormor och morfar!

 

 

Jag tror att den där bilden är från förra sommaren eller denna, vi var på Liseberg! Men kolla vad kort hår Camilia hade!

På bilden är det Christopher, Jag ( cassandra) och Camilia!

 

Av tove casse - 25 december 2012 13:00

Goddagens! Igår var det julafton! Grymt, fick massa fina saker!!

Idag träffar jag alla igen för vi ska till 2 av mina kusiner och äta bläig norskmiddag..

( Farfar är norsk) Men det är typ pinnekött och något konstigt rot mos. 


Jag och min kusin Jacob brukar alltid avslöja tomten varje år ( förra året var det ända år vi lyckades..)

haha, men i år kunde vi inte göra det för att det var Jacob som var tomten... Han är lika gammal som jag..

 

( denna bilden har inget med jul att göra )

 


Tidigare månad - Senare månad
Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards