bestofthelife

Alla inlägg under december 2012

Av tove casse - 20 december 2012 12:45

Kom preics hem. Har varit och handlat. . Jag mamma och Crille var också och åt glass på en glassbar. Ikväll ska Tove och jag på disco;-)
nu är det äntligen JULLOV!

Casse

Av tove casse - 20 december 2012 11:42

jag klara att vara presentatör;)

men innan asså jag höll på att dööö jag var så nervös det var liksom typ 150 personer där inne men det gick ju bra förutom när jag skulle presentera den sista personen för då höll jag liksom på att tappa rösten men jag fick kämpa för att försöka ha kvar den ;)


och efteråt fick jag och Eric (den andra presentatören) massa applåder och det var ju kul :)

och i kväll ska jag och Casse på disco!!

           KAN NI FATTA ELLER JAG HAR JULLOV!!!!!!!!   

Av tove casse - 19 december 2012 19:50


 

Av tove casse - 19 december 2012 19:26

I morgon ska jag först vara presentatör elr vad det heter och sen ska jag gå med min bror och min syssling (som jag alltid gör efter julavslutningen) till MCdonalds ! sen på kvällen ska jag och casse gå på disco!


på fredag ska jag och casse gå och handla julklappar!


MYSIGT




// Tove

Av tove casse - 19 december 2012 18:01

Här kommer "25 unika besökare videon" nu har vi nästan haft 35 så det kanske kommer ut en till video men här är den ialla fall :)


 

Av tove casse - 19 december 2012 17:44

Hej igen. Sitter här och kollar igenom videon. Så japp.
blev mycket snack om videon dom här inläggen. Men det är det ända vi har gjort typ idag.
I morgon är det skola till 10:00 sen JULLOV. Tänk snart är det juuuuul.

Har ni gått på jullov än? Tove ska vara presentatör eller vad det heter på julavslutningen önska henne lycka till haha;-)

Av tove casse - 19 december 2012 17:33

Haha dog precis av skratt. Vi håller på att spela in videon. Haha. Det tog längre tid en vad vi hade väntat oss. Det var en uppdatering och allt innan vi kunde börja spela in videon.

casse

Av tove casse - 19 december 2012 16:46

 



Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards