bestofthelife

Alla inlägg under december 2012

Av tove casse - 24 december 2012 11:32

Ja idag är det julafton!
Hoppas alla får en super grym jul iallafall :)
I kväll blir det jul hos farmor och farfar med alla kusiner!

Det blev en vit jul!
Igår var jag hos mormor och firade jul! Spelade julklapps spelet som vi alltid gör hos mormor!
Men ni får ha en GOD JUL ! :)


//Casse

Av tove casse - 23 december 2012 12:34

Tjena, imorgon är det JULAFTON! I år känns det som om det har gått jättesnabbt!

Ska till mormor och morfar senare och fira jul där, men i morgon ska jag till farmor.

   

 

Av tove casse - 23 december 2012 12:16

Waaaaah i morgon gäller det då är det julafton;)
Jag ska visserligen åka bil 4 timmar i morgon men vad gör det?
Det är mysigt!! :)
Jag tror att jag kanske bloggar i morgon i bilen men får see!
Annars god jul!!!! :)

Av tove casse - 22 december 2012 17:06

             

 

   

 

Av tove casse - 22 december 2012 16:27

Japp. Har vart och kollat på Isac och Awa!

Bättre bilder kommer nog sen :)

 

             

 

Av tove casse - 22 december 2012 13:59

  kan ni fatta eller det är JULAFTON  på måndag!!

jag fyllde år nyss eller det var i juli men det känns som det är nyss så ni fattar att jag inte fattar att det är jul på måndag!! asså harre!!!!!!    

Av tove casse - 22 december 2012 10:44

  Tjena godmorgon! Oj haha gjömde av att jag skrev ett inlägg.. Men sitter och skypar med Tove, hon städar sitt rum!

Tove och jag har även fixat med utseendet på bloggen igen.. Tove fixade bakgrunden! Blev mycket bilder haha! Jag delade skärmen på skype så att hon också kunde vara med att bestämma lite på toppbilden!

Tänk att det bara är två dagar kvar till julafton! Jippie

 

 

Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards