bestofthelife

Alla inlägg under december 2012

Av tove casse - 29 december 2012 10:55

I natt kunde jag inte sova för att jag blev förkyld;(
Meeh skit samma på måndag e det nyår och det är alltid jätte kul ;D
Först brukar vi (typ 15 personer (min släkt) ). Dricka fördrink på ett jätte mysigt ställe som är uppe i ladan ( asså det är fixat) som vi kastar pil,äter chips, spelar kort,mm.........
Men i år ska vi göra det i dammjärdet det är inte alls långt här i från (det tillhör gården) för mina sysslingar bodde där innan men nu har dom flyttat till ett annat ställe som också tillhör gården men iaf så på dammjärdet ska vi göra det som vi gjorde i ladan förut :)


Men i dag är det lördag och jag vet inte vad den här dagen väntar........
Ha en bra lördag ;)
//Tove

Av tove casse - 28 december 2012 17:10

Tjena mackbena, har varit och kollat på bio. Sune i Grekland! 

Den var helt okej men det är en film man måste se ialla fall.

Den var inte alls som boken.


Idag köpte jag också stora bokstäver man har typ i eller ovanför hyllan! 

Jag köpte så att det står  C @ S S E 

 

 

Av tove casse - 28 december 2012 14:23

Jag vet att jag inte har bloggar på ett tag men iPaden som jag bloggar ifrån har inte vart laddad och ladan var borta men skit samma i dag har jag och min syssling byggt en snö Borg och sen gick vi upp och kolla närmdom skulle flå en älg,höll nästan på att svimma,hahahaha det är icke fräscht när dom hänger den upp och ner och allt innehåll liksom åker ut!!! Hahah ne usch.........
Ha det gött gå in på Casse nya blogg den är as snygg!! ;)
//Tove

Av tove casse - 27 december 2012 19:29

Olaah ! Sitter och kollar på den gamla julkalendern med Håkan. Håkan Bråkarn!
Ha' det gött!!

// Casse

Av tove casse - 27 december 2012 16:59

Hej, Casse här!  Har fixat lite med en grej! 

Och jag ska testa att ha en blogg ( ensam) på blogg.se och den här då som jag har med Tove 


( Ska bara testa) Men bloggar då fortfarande här också ;)

Klicka här eller häääär om ni är nyfikna :) Om ni tittar in på den glöm då inte att kolla på den här :)

 

 



Av tove casse - 27 december 2012 14:56

Hej hej! Sitter och gör ingening , har redigerat lite bilder och sånt.

Vad gör ni då? :) Ska nog inte göra något speciellt idag men ja klockan är ju nästan 15:00.

Bilder från igår när jag var med Nora! 

       

 

 

Av tove casse - 26 december 2012 20:29

Titta vad man kan hitta när man kollar på Justin Biebers musikvideo till mistletoe!

 

Justin Biebers parfym Someday! :)

 

Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards