bestofthelife

Alla inlägg under december 2012

Av tove casse - 17 december 2012 06:32

Hej hej!
I dag i skolan ska vi först ha bild sen ska vet jag inte!! Hahaha
Inga läxor den här veckan eftersom det snart är jullov ;)
Ha en bra dag
//Tove

Av tove casse - 16 december 2012 21:30

God natt det är så sjukt snällt att ni läser på min och Casses blogg!!
besökstatistiken går bara uppåt ;)
Så fortsett läsa vi ska försöka att inte svika er!! ;)
//Tove

Av tove casse - 16 december 2012 21:12

Av tove casse - 16 december 2012 19:03

Vi tänkte sätta igång en frågestund som alla andra gör:) Bloggen är ju soppas ny så då kanske det finns lite frågor! :)

   


eller ja, kommentera! :P




Av tove casse - 16 december 2012 18:35

Vi träffades genom skolan i 3an!

i 4an bytte jag (Tove) till Cassandras klass och sedan har  vi gått i sammma klass snart i ett och ett halvt år!
vi har alltid kul när vi är med varandra och vi är ju med varann väldigt ofta!  
 
det där lät så seriöst även fast det är sant så är jag (tove) och casse väldigt oseriösa!
hahahahahahah!!!
 
ha en bra söndag kväll ;)
//Tove  
 
Av tove casse - 16 december 2012 17:04

pleace följ oss ni klickar bara här!!  snällllllllllaaa ni skulle vara jätte söta ;)

//Tove

Av tove casse - 16 december 2012 17:01

Skypa,skypa,skypa,skypa,skypa,skypa,skypa sitter och skypaar ;P


 

 

Av tove casse - 16 december 2012 15:18

Tjabba, jag är dålig på att uppdatera på den här bloggen men ja.  I går var jag i stan hela dagen typ. Vi åt på resturang och shoppade. Vi skulle åka till Liseberg men det finns inte så mycket att åka nu .. Så det blev inte Liseberg.


Idag har jag varit hos farmor och fikat :) 


     J  

 

Jag e faktiskt directoner och beliber .. :) Haha den där bilden har jag gjort :P



 

Nora, Tove , Jag.. Jag ser skit konstig ut på den bilden haha ..


 

   


Japp nu tror jag att jag ska spela sims 3 :P


 

 

Hej! Kul att ni tittar in på vår blogg!

Presentation


Hej vi är två bästa kompisar som gillar att pyssla,måla,allt möjligt ;)
kul att du kikar in!

 

Fråga Casse och Tove♥

2 besvarade frågor

 

Casses Instagram

Instagram

Toves Instagram

Instagram

Omröstning

vilken är eran favvo-sport?
 fotboll
 handboll
 badminton
 gymnastik
 golf
 dans
 basket

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Länkar!


Ovido - Quiz & Flashcards